sobota 6. června 2020

Šneci z listového těsta

Při poslední návštěvě Prahy jsem se zařekla, že už nebudu kupovat žádné časopisy ani knížky s recepty, protože doma jich mám víc než dost. Ale kdo by té pestré nabídce odolal! Takže do kufru putovalo opět pěkných pár sešitů. Dnes jsem potřebovala udělat něco rychlého jako sladkou tečku za obědem a vida - v jednom z nových časopisů jsem našla tento recept - rychlý a dobrý a hlavně jsem doma měla vše potřebné.
********************************************************************************************************
INGREDIENCE:
1 balíček listového těsta
70 g rozinek
70 g sekaných ořechů
šťáva z půlky citronu na namočení rozinek
trochu třtinového cukru (lze použít i bílý krystal)
špetka skořice
1 vejce na potření
********************************************************************************************************
Listové těsto rozválíme na obdélník, potřete rozšlehaným vejce, pokladete rozinkami namočenými v citronové šťávě a vymačkanými (já jsem přidala i trochu rumu ) a nahrubo sekanými ořechy.
Opatrně zavinete, potřete znovu vejcem a dáte do lednice ztuhnout asi na 20 minut, nebo na 10 minut do mrazáku. Pak nakrájejte na 2 cm široká kolečka a položte na vymaštěný nebo pečicím papírem vyložený plech řeznou stranou dolů. Můžete ještě potřít zbylým vejcem a posypat trochou třtinového cukru.Peče se asi 10 až 15 minut, Vychladlé mírně pocukrujte moučkovým cukrem.  
BUON APPETITO!




Žádné komentáře:

Okomentovat