sobota 6. června 2020

Jablková buchta s tvarohem (Torta di ricotta e mele)

Dnes po obědě jsem upekla na rychlo buchtu a když jsem se vrátila večer domů, tak tak že jsem jí stihla vyfotit! Jak mi bylo vysvětleno, je to tím, že "dobře klouže do krku". Příprava je velmi jednoduchá a tak se s vámi ráda podělím o recept.
*******************************************************************************************************
INGREDIENCE:
(jako odměrku jsem použila kelímek od jogurtu - obsah 125 ml)
2 vejce
1 plný kelímek cukru
1 plný kelímek rostlinného oleje
3 jablka
100 g tvarohu (používám rikotu)
1 a půl kelímku polohrubé mouky
1 prášek do pečiva 
špetka soli
špetka skořice
trochu citronové kůry
********************************************************************************************************
Jablka oloupáme a nakrájíme na kostky asi 2 cm. Půl jablka necháme na ozdobu, nakrájíme jej na tenké plátky. Vejce se špetkou soli rozšleháme s cukrem do husté pěny. Po částech přidáme tvaroh i olej a stále mícháme. Dále špetku skořice a citronovou kůru. Přes sítko prosejeme mouku do směsi a nakonec přidáme prosátý prášek do pečiva. Vmícháme kostičky jablek a vlijeme do vymazané a moukou vysypané formy (moje má průměr 24 cm). Povrch poklademe plátky jablek. Peče se asi 35 minut  při 180°. Buchta je vláčná, prostě "dobře klouže do krku!" BUON APPETITO!
k




Žádné komentáře:

Okomentovat