čtvrtek 9. července 2020

Vyšívaný ubrus

Konečně se mi podařilo dodělat vyšívaný ubrus (spíš je to velká dečka) na stůl pro kamarádku. Trvalo to delší dobu, protože jak začne být horko, udržet jehlu v ruce je spíš utrpením :-)









5 komentářů:

  1. Takové ubrusy pamatuji od babičky, krásný :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, vidím že sis dala trochu oddech, dobře děláš, jen doufám že to nebude na moc dlouho 😉
      Chtěla jsem ti poslat mail jak žádáš na tvém blogu, ale nějak mi to nejde ( nenašla jsem adresu )
      Takže píšu sem, snad se ještě mrkneš... Moc zdravím a hezkou dovolenou !! 🤗

      Vymazat
    2. Růženko, já myslela, že mám e-mail v sekci O mně", ale nemám, zřejmě nějak vypadl při přesunu blogu, hned jsem to napravila, je to prochazk.jana@seznam.cz.

      Musím zvolnit, minimálně přes léto, v práci mám masakr, protože jsou dovolené a mám naloženo za čtyři lidi. Vstávám denně v půl čtvrté (a někdy i v půl třetí) ráno, domů chodím servaná jako angrešt :D a ve dvě odpoledne se mi klíží oči. Ale protože chci, aby si kluci užili prázdniny, po deseti kilometrech v práci chodíme ještě ven na výlety nebo alespoň na delší procházky. Do toho jsem kuchařkou na plný úvazek a když už mám chvilku, nechci ji trávit na počítači, u kterého sedím celý den v práci. Bylo to těžké rozhodnutí, ale nebylo zbytí, alespoň přes to léto, až začnou chodit do školy, jestli tedy vůbec začnou, tak to bude přeci jen klidnější :).

      Vymazat
    3. A děkuji, i tobě přeji krásné letní dny! :)

      Vymazat
  2. Byl pro maminku mé kamarádky 😁 Babičky mají asi všude stejný vkus!

    OdpovědětVymazat