čtvrtek 16. července 2020

Stěhujeme se!

Milí návštěvníci mého blogu,
včera jsem se dočetla jako mnozí z vás, že blog.cz přestane fungovat.
Být člověkem, řekla bych že se s námi rozloučil po dlouhé a těžké nemoci. A pozůstalí by mohli říkat, že hodně trpěl a je to pro něj vysvobození .
Protože ale není bytostí živou, dalo by se říct že to prostě nezvládli.
Nebudu zde polemizovat, všimli jsme si toho všichni a někdo předešel dobu a odstěhoval se už dřív (a dobře udělal)
Já začala přepisovat a publikovat články na blogspot ručně, protože v prvních letech jsem neměla českou klávesnici a úprava nebyla nic moc.
Teď jsem nějakým způsobem starý blog zálohovala, nevím sice co dál, ale budu pokračovat v přepisování a kopírování, i když pod články nemám původní komentáře. Začala jsem od konce, připomenula si tak staré recepty a zážitky a pokud mě chcete sledovat i nadále, nová adresa je tato:
Je mi líto, že část blogů které jsem sledovala, končí úplně , ale chápu to. Zvykat si po tolika letech na novou doménu není snadné, i já potřebuji leccos doladit. Požádala jsem o pomoc i zkušenější, takže se možná podaří přenést všechno a rychleji. Prozatím vás zdravím a jdu pokračovat ve stěhování. Růžena

6 komentářů:

  1. Dlouho jsem doufala, že se blog.cz vzpamatuje z té své letargie, ale zřejmě od samého začátku věděli, že končí. Než jsem se rozhodla skončit u nich a přestěhovat blog jinam, jsem taky uvažovala o ukončení činnosti, ale na blogaření jsem si tak zvykla, že už se to dá považovat za závislost. Věnovala jsem tomu čtrnáct let svého života a to nejde jen tak hodit za hlavu. S pomocí bezvadného návodu Jitky Štěpánkové,která nejdřív přestěhovala Ženský klub jsem se pustila do stěhování toho svého. Jsem ráda, že se to podařilo.Jitka mně pomohla i s orientací na nové adrese, tak už budu jen vylaďovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem doufala že se blogu CZ ujme někdo zdatný a vzkřísí ho. Je to škoda, bylo nás tam dost, celkem jednoduše se zvládal , bohužel jen když fungoval. Asi nebyl zájem od administrátorů něco vylepšit.
    Mě moc pomohli Věra a Martin Rybenský , sama bych nezvládla . Poděkování napíšu v příštím článku i s odkazem, přestěhovali už spoustu blogerů.

    OdpovědětVymazat
  3. Růži, máš povědomí jak dostat stažené obrázky na nový blog? Mám je právě od Martina zazipované a uložené, ale nevím co s tíím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš to bohužel nevím . Já jsem si je zazipovat nenechala, mám je skoro všechny v počítači a přenesu je rovnou ke článku. Ale dokud neumře blog CZ úplně, dají se přenést z Galerie. Otevři fotku, klikni na ní a objeví se několik možností, jedna z nich je něco jako Zachránit pod jménem... Mám to v italštině , tak to možná není úplně přesný název. Pak na to klikneš a zachráníš do počítače. Je to ale trochu zdlouhavé . Jinak se zeptej znovu Martina, je ochotný a určitě poradí. Má s námi trpělivost 😉
      Dej mi pak vědět jak jsi dopadla! Zatím zdravím 🤗

      Vymazat
  4. ...a hodí klíče do kanálu 😉

    OdpovědětVymazat