úterý 21. července 2020

Poděkování

Velké poděkování patří hodným lidem, kteří se postarali o to, aby můj blog a blogy (spousty blogů :-)) dalších pisálků nepřišly nazmar. Jak psáno v minulém článku, doména blog.cz, kde jsme tvořili, psali, smáli se a vařili, příští měsíc končí. 
Výběr data přesně zobrazuje celý chod - nechod této domény, uprostřed dovolených a pouhý měsíc předem. 
Co teď ?? Článek po článku, rok za rokem většina z nás nastřádala slušnou sbírku. Lze kopírovat, ale už samotné zavedení nového blogu je pro nás, trochu víc dospělé, zážitek na několik hodin. 
Někteří z nás nečekali na poslední zvonění a přestěhovali se už dříve. Od nich jsem se dozvěděla, že existuje blog https://blog.veruce.cz  (velmi zajímavý, osobní blog především o turistice, historii, tvoření a poznávání) kde se nachází i článek ohledně stažení a konverze blogu:zde.
 Verča (Veruce) a její manžel Martin převedou blog jak na wordpress tak na blogspot se vším všudy, včetně data uveřejnění i komentářů během  krátké doby (i když momentálně jsou velmi vytížení pro velký zájem).
Ještě jednou obrovské DĚKUJI!!!  Růžena

6 komentářů:

  1. Já jim vděčím za hladký převod již před dvěma roky a jsem ráda, že to tak bylo. Nedovedu si představit stres, že to nestihnu.
    Jsou oba zlatí a Verunka je i báječná bloggerka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu cenná pomoc!! Já se začala pomalu stěhovat už dřív , ale trvalo by to určitě déle než do půlky srpna. Dali na to měsíc času, z toho něco padne na dovolenou.. objevila jsem je díky tobě, psala jsi o nich když ses stěhovala 🤗

      Vymazat
  2. Růženko, už jsme s vnučkou daly dohromady nový blog. Najdeš mě na adrese: https://babciny-recepty.blogspot.com/. A konečně budu mít čas na návštěvy blogů ostatních. Zdravím, Iva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je bezvadné! Chyběla bys mi 😁
      Já musím něco upravit, ale zatím vše funguje jak má.

      Vymazat
  3. Už to delší dobu vím, ale když mne administrátoři blokli můj starý blog, tak jsem jej zrušil...

    OdpovědětVymazat
  4. A dobře jsi udělal! Pak to oznámili na poslední chvíli a byl fofr!

    OdpovědětVymazat