pátek 8. června 2012

Klobouk k mori

Pomalu se blizi cas dovolenych a tak jsem uhackovala tento klobouk, po pravde receno uz asi pred mesicem. Ale to tady bylo pocasi spis na kulicha!:-)

7 komentářů:

  1. Pěkný, také ráda háčkuji čepičky, kloboučky. Však ten pod mým menu- žlutý jsem už před rokem háčkovala pro jednu malou slečnu. Je to fajn.Háčkování mám ráda, takové menší věci. Ale dal ti práce, že?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Růženko, ten je parádní, moc se Ti povedl Úplně si ho dokážu představit.. sluníčko,moře... U nás bych ho moc neužila, pořád to léto ne a ne přijít   

    OdpovědětVymazat
  3. Takhle velky klobouk jsem delala poprve a nekolikrat jsem i parala. Jinak by to tak dlouho netrvalo, hlavne ze silnejsi prize.

    OdpovědětVymazat
  4. Těšila jsem se na klobouk a nevidím ho.Nevím proč? To mě mrzí.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: To taky nevim, jak to, ze najednou zmizel??

    OdpovědětVymazat
  6. nebankovní půjčka bez příjmu

    OdpovědětVymazat
  7. půjčky bez dokazování příjmů

    OdpovědětVymazat