čtvrtek 31. května 2012

MRKVOVE REZY S COKOLADOU

Na mrkvove rezy budete potrebovat:
5 mrkvi (asi 250-300 gr)
3 vejce
1/2 sklenicky cukru
5 lzic strouhanych mandli
5 lzic rostlinneho oleje
1 1/4 hrnku polohr.mouky
1 prasek do peciva
trochu citr.kury
2-3 lzice nahrubo strouhane cokolady

Zloutky s cukrem utrete, prodate rozmixovanou mrkev, mandle, po troskach prilejete olej, pak mouku, smichanou s praskem, citr.kuru, cokoladu smichanou s troskou mouky (by nepadala ke dnu) a nakonec tuhy snih z bilku. Pece se asi 1/2 hodiny pri 180 stupnich ve vymazane a vysypane forme. Pokud by testo bylo prilis huste, date trosku mleka, je-li ridke, mouku(zalezi i na mrkvi, jak je stavnata). Moc ridke ho ale nedelejte, nebo cokolada propadne na dno. Vychladle se pocukruje mouckovym cukrem.

5 komentářů:

  1. Nemohla by být ta mrkev jen na jemno postrouhaná? Mám mrkev ráda ve všech podobách a ty kousíčky by mohly v tom být víc cítit, ne? Díky za tip. S mandlemi a čokoládou úplný dort.

    OdpovědětVymazat
  2. Muzes ji i jen nastrouhat, vyjde to na stejno, ja ji nemixuju uplne na kasi. Jen to jde rychleji Ani mandle nedelam na moucku.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to skvěle. Dnes jsem pro změnu upekla jahodový koláč, věčně se cpu sladkým. Momentálně mne pálí žáha. Dala jsem si koláček s kafíčkem, není se tedy čemu divit. Sladké, to je moje !!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tady se rika, ze vsechno co je dobre, tak bud skodi, nebo se po tom tloustne. Je to pravda, ale obcas si zaslouzime i sladkou odmenu, ne?

    OdpovědětVymazat
  5. Řezy vypadají pěkně, mooc pěkně.

    OdpovědětVymazat