neděle 27. května 2012

OCENENI BLOGU

V prave uplynulem tydnu se mi dostalo oceneni, ze ktereho ma coby naprosty zacatecnik opravdu velkou radost a hned 2x -poslala mi je v patek Miluska a vcera Alis. Jelikoz jsem shodou okolnosti mela ve stredu narozeniny, je to pro me jeden z nejmilejsich darku!
Toto oceneni bych rada poslala dal a to :

Jitce - za jeji trpelivost a snahu pomahat ostatnim
Zenskemu klubu-ktery vznikl diky jì a ma uz uctyhodny pocet clenek
Mamince Lence z mamincinych receptu, kterymi obohacuje nas jidelnicek
Ruzi z Moravy za jeji krasne povidani

7 komentářů:

  1. Dobrý večer, blahopřeji k ocenění a zároveň děkuji, mám radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Já nejdříve opožděně popřeji k narozeninám a jinak moc děkuji. Nevím, jak jsem si zasloužila to předání, myslím, že je zde víc  kreativnějších blogů. Kdybych toto ocenění měla předat, měla bych opravdu dilema, mám tolik oblíbených blogů, které málem nestačím navštěvovat. Tak, Růženko, (s kroužkem nad u) ještě jednou děkuji. Jsi také v oblíbených.   

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k narozeninám, opožděně, protože jsem teď na blog moc nechodila.Nebyl čas ani myšlenky. Za ocenění děkuji. Na klubu už je máme od Janky. S radostí si obrázek přidám k ostatním, ale nevím komu bych ho ještě udělila. Kam se podívám, tam už je.Tak nevím...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Růženko, jsem moc ráda, že Ti ocenění udělalo radost a dodatečně všechno nejlepší k narozeninám   

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem u tebe dlouho nebyla, ach jo...Moje chyba. Tolik dobrot jsi mezi tím připravila. Dodatečné přání k narozeninám a blahopřání k ocenění blogu.A pozdravuji v Itálii !!!

    OdpovědětVymazat