pondělí 2. listopadu 2015

Halloween

Pracuji v poměrně solidním a slušném kadeřnicko - estetickém salonu - to jsem si myslela do doby než vypukl sobotní Halloween. Normálně tomuto svátku příliš neholduji, ale co by člověk neudělal pro kolektiv!
Obchod byl zahalen do pavučin, ze stěn viseli pavouci, netopýři a tarantule (někdo je měl i ve vlasech) a klienti nás nepoznávali ( a někoho nepoznaly ani vlastní děti!).
V Itálii se tento svátek rozjížděl trochu pomalu, ale pak se chytli, jako všude kde je možnost nějaké zábavy.
Vždyť jak už říkali pánové Voskovec a Werich : "ať je třeba i trochu smutno, hlavně když je veselo!"
Podotýkám jen, že průměrný věk zaměstnanců je zhruba 45 let....
....ale taky se trochu pracovalo...


....nakonec jsem kolegům slíbila, že fotky pošlu do světa aby všichni viděli v jakých podmínkách tady musím pracovat :-)))

8 komentářů:

  1. Já si myslím, že takovéhle pracovní podmínky jsou ještě docela v pohodě a že jste si to všichni skvěle užili . U nás se Halloween teprve rozjíždí, lidi nedají a nechtějí nechat dopustit na Dušičky.

    OdpovědětVymazat
  2. Užili jsme si náramně, jak my tak klienti Tady se taky Dušinky drží, ale mládež se chytá všeho kde je nějaká zábava - a jak vidět nejen mládež!

    OdpovědětVymazat
  3. Růženko, já Halloween nedržím. Chodíme na hřbitov a dodržujeme Dušičky a Památku zesnulých. Je to takový spíše vzpomínkový svátek.   
    Fotky jsou parádní, jsi na nich také?   

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáte všichni spokojeně, tak není co řešit. S úsměvem jde všechno líp, ne?

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Ivi, tady se drží oboje,  i když proti Halloweenu jsou námitky, hlavně od starších. Jako skoro všechno co přijde z Ameriky, jde hlavně o byznys!
    Já jsem ta "blondýna"

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:Máš naprosto pravdu, co se toho týče chtělo by to svátek každý den Pobavili jsme se náramně!

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Díky Po pravdě řečeno měla jsem nečekaný úspěch

    OdpovědětVymazat