středa 28. října 2015

Víte, že už za dva měsíce...

...bude po Vánocích ?? Teploty letošní zimy tomu sice zatím nenasvědčují, ale Vánoce se kvapem blíží. V obchodech jsou již připraveni, alespoň jak jsem to viděla tento týden v Praze. Nakoupila jsem si trochu materiálu a chci se pustit do patchworkových ozdob - přináším první "vlaštovku" (vzhledem k počasí je myslím přirovnání na místě :-)) v podobě zvonku.

12 komentářů:

  1. Ahoj Růženko, moc Tě zdravím.Zvoneček je parádní!!! Uteče to a za chvilku už budeme pomalu péct cukroví

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný vlastenecký, trikolora jako vyšitá!

    OdpovědětVymazat
  3. Sem napište komentář[2]: Děkuji, jsem ráda že se líbí - dal mi trochu zabrat (hlavně ten spodek)

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Ahoj Alenko, už abychom začaly oprašovat recepty   

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:    Víš že to mě ale vůbec nenapadlo??

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:Ale tak není vánoční, ale právě na počest svátku 28. října, ne? Můžeš pokračovat Dušičkami, sv. Martinem, jako náměty by to nebylo špatné, ne? Ty určitě něco zajímavého vymyslíš.

    OdpovědětVymazat
  7. Růženko, ty jsi šikulka.   

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: To je pravda, dělat na námět by bylo zajímavé. Dělala jsem i zvonečky v italských národních barvách - zelená, bílá a červená - a měly úspěch možná jsem propásla Haloween - sice mě to moc neříká, ale tady se poslední léta dost slaví

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Díky Ivo, ty tvoříš jinak ale šikovnost ti taky určitě nechybí!

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi šikulka, kdy jsi to stihla? Moc se mi to líbí a vím, že se do takové náročné krásy nepustím. Neumim to, ale jak se říká "ten dělá to a ten zas tohle".....🌞 Hezkou neděli. 🌺 🎊

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Ahoj Boženko, to jsem stihla za večer - pokud máš ovšem nastříhané proužky a dobré špendlíky Zvonečky jsou trochu náročnější, kouliček se dá udělat i víc.

    OdpovědětVymazat