pondělí 23. listopadu 2015

Vánoční patchwork

Letošní vánoce budou ve znamení patchworku.. Už dlouho se mi tato technika líbí, umožňuje kombinaci vzorů, barev a tvarů - prostě fantazii se meze nekladou. Většinou pracuji se šikmými proužky, dělá se mi s nimi lépe než se stuhami. Nebo si nastříhám sama proužky z látek s vánočními motivy a pak už jen skládám a napichuji kousky do polystyrénových koulí a zvonečků.

8 komentářů:

  1. Ahoj Růženko, ozdoby jsou nádherné    Krásně jsi zkombinovala barvy!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera!
    Zatím jsem se odhodlala jen na stuhy a špendlíky, to zařezávání jsem raději nezkoušela  .

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ahoj Alenko, většinu látek jsem koupila v jedné pražské galanterii Myslím že právě barvy jsou u téhle techniky důležité

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Díky Jani Zařezávání není zas takový problém když si to předkreslíš. Pak stačí hodně ostrý nožík a trochu trpělivosti

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, krásné, krásné......

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné. Také se na to chystám.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:Viděla jsem že nezahálíš!

    OdpovědětVymazat