pátek 13. listopadu 2015

Zvonečky

Vánoční sezona je jak se zdá téměř v plném proudu, i když počasí je spíš jarní. V obchodech se již objevilo vánoční zboží, v našem městě dokonce letos započali s výzdobou s předstihem..jen příroda je poněkud vrtošivá.
Ale jako každý rok se Vánoce dostaví v termínu, proto jsem připravila malou sadu zvonečků pro vánoční stromek.

21 komentářů:

  1. Bože můj, ty jsi pilná jak včelička🐝 Máš pravdu, počasí se podzimu nepodobá. Vánoce budou jako každý rok čtyřiadvacátého, tak se musíme připravit. Jsi šikovná, zvonečky jak z nebeského zvonění.🎄

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Růženko, moc Tě zdravím! Zvonečky jsou nádherné!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké zvonky. Tvůj článek mi připomíná, že teď už to k Vánocům půjde fofrem.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Díky! Teď jsem dělala jen ty horní, dole jsou loňské i dřívější výtvory. Dokonce se mi jednou podařilo zachytit i (vzácné!) předvánoční sněžení   

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Díky Ali! Zvonečky ty já štrykuju ráda Teď jsem se dala zas na patchwork Moc zdravím!!

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Jo, už je to tak...Dokud nám je dovolí slavit - po tom co se děje ve světě..

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou kouzelné!
    Já se zase začínám hrabat v receptech na cukroví, úplně se v nich rochním!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Díky V receptech se hrabu taky, nejradši bych upekla všechno! Tady se na vánoce cukroví nepeče, ale já jim to vynahrazuji

    OdpovědětVymazat
  9. Patchworkový zvoneček to už je vyšší dívčí, je nádherný. Háčkované zvládám ale tohle už by bylo nad mé síly.

    OdpovědětVymazat
  10. Růženko, to je krásy najednou! Ty horní zvonečky vlevo jsem dělala loni, moc se mi líbí taky ty dolní a koukám, že krásné a nic moc těžké, musím to zkusit!

    OdpovědětVymazat
  11. Zvonečky jsou krásné! Já vloni háčkovala bílé hvězdičky. Taky se mi docela povedly   

    OdpovědětVymazat
  12. [9]:To jsem si taky myslela ale když se do toho pak pustíš tak to zas tak hrozné není. Chce to trpělivost a hlavně ostré špendlíčky   

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Já zvonečky háčkuju moc ráda. Jsou poměrně brzy hotové a povedou se skoro vždycky Ty dolní jsou z brožurky Vánoční háčkování od Marie Brahové.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]:Pardon - HÁČKOVALA  - aby si někdo nemyslel že jde o nějakou novou techniku   

    OdpovědětVymazat
  15. [11]:Hvězdiček jsem taky hákovala spousty
    na stromečku vypadají moc hezky   

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné. Zvonečků není nikdy dost. Také je háčkuji a vždycky rozdám.

    OdpovědětVymazat
  17. Růženko, jsi šikulka. Zvonečky jsou krásné.   

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Já jich uháčkovala desítky a doma mi zůstaly jen ty méně povedené - první pokusy atd. Jako dárek se vždycky hodí   

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Díky Ivo! Teď už začínám pokukovat po receptech na cukroví - i když počasí je všechno jen ne předvánoční

    OdpovědětVymazat
  20. Moc se mi líbí háčkované ozdoby na stromek. U prostředního syna mívají stromek velký, protože mají v rodině  les, tak si mohou stromek vybrat. Ty krásné neberou, spíš výřez, on se dá upravit. Babička snachy naháčkovala spousty ozdob a tak v rodině nic jiného ani nechtějí. Ruční práce a navíc památka na babičku.

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: To je krása, moct si uříznout vlastní stromeček, byť výřez. Já už mám pár let umělý, pěkně velký, jen ty ozdoby váznou Ze seriálu "kovářova kobyla chodí bosa" Většinu jsem totiž rozdala a něco uháčkovala i na zakázku.

    OdpovědětVymazat