neděle 5. února 2017

Česká zima

Dnešní obrázek jsem vyšila už před několika lety a teprve nyní mě "trklo" že jsem ho vlastně nedala na blog...a jaké je pro to lepší období než letošní "ladovská zima"!
Sníh už asi odchází, ale ještě tu máme únor, italská přísloví jsou trefná (asi jako většina přísloví :-)) a jedno z nich praví: "Febbraietto corto e maledetto" - únorek krátký a prokletý..
V přeneseném slova smyslu - netrvá dlouho ale nedá se od něj čekat nic dobrého.
Ale zima tak jak jí kreslil Josef Lada byla vždy malebná a plná poezie.. prostě česká!
Vyšívala jsem podle předlohy z časopisu Rozárka (rok 2007) na bílou kanavu. Chvíli to trvalo - i když se to na první pohled nezdá, celkem je tam 18 000 křížků!!

17 komentářů:

  1. Růženko, jsi šikulka. To muselo být náročné na oči, ale je to krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný, to muselo dát práci. Ale pan Lada by měl radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný obrázek a práce. Právě jsem se pustila do vyšívání toho samého obrazu, tak doufám, že se tomu tvému bude aspoň trošku podobat. Bude to dárek, tak se musím snažit. Paní zima se nevzdává, do rána začalo zase mrznout. Letos platí " Únor bílý, pole sílí". Sněhu je zatím až, až.

    OdpovědětVymazat
  4. Výšivka je překrásná! Moc se mi líbí tyhle neposkvrněné bílé obrázky bez očůraných a okakaných fleků .

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:Díky Dělala jsem to ve volných chvilkách, ne moc křížků najednou - to pak oči přecházejí!

    OdpovědětVymazat
  6. [2]:Díky Já mám pana Ladu taky moc ráda   

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Proč by se nepodobal? Křížek po křížku, kousek po kousku.. ani se nenaděješ a bude hotovo!! Tady "pro změnu" pršelo 2 dny..dnes a zítra pauza a pak prý nanovo

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Jestli myslíš ty okraje, tak to je látka, rámovali jsme ho doma do koupeného rámu, takže k žádnému "okrašlování" nedošlo

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Kdepak okraje, spíš ten sněhobílý sníh na obrázku, se skutečnou "očůranou a okakanou" realitou od pejsků to totiž nemá moc společného .

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:    Aha, tak to mi nedošlo - s takto vyzdobeným sněhem tady nemáme moc zkušeností Ale jen proto že chybí sníh.. ozdoby se skví dobře i na chodníku nebo trávě

    OdpovědětVymazat
  11. To mi Italové procítěně a hodně hlasitě řekneme BRAVO a těšíme se na výšivku do zelena         

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Grazie! Mám ještě jeden návod na Ladovu  zimu, tentokrát ve dne - chodím kolem něj po špičkách, ale kdoví, třeba jednou...   

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi šikulka - moc pěkné.
    Dnes už tu bylo +1 st.
    Jaro se už blíží.....   

    OdpovědětVymazat
  14. [13]:pokr.
    sněhu je  ještě dost. Na sjezdovce se stále lyžuje.

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Při +1 tady máme "polární zimu" zvlášť když je to přes den    Teď jsou +5 a zatím to vypadá slibně - sluníčko svítí, ptáčci zpívají.. Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  16. Růži,Ladovy obrázky miluju
    18000 křížků,to je výkon!   To by bylo moje celoživotní dílo Povedl se ti moc a výšivce i v modrém rámečku to moc sluší Krása!
    Přeji pěkný víkend
    U nás + 2,šedo a bez sluníčka

    OdpovědětVymazat