pondělí 22. února 2016

Velikonoce 2016


S přípravou na Velikonoce jsme si letos museli pospíšit protože i když se to nezdá, budeme je slavit již za 5 týdnů.
Mě osobně se líbí malované kraslice, takové ty klasické z pravých skořápek, mám jich doma pár které pečlivě střežím před chtivými ručičkami zvědavých návštěv. Bohužel tuto krásnou techniku neovládám, ale pracuji většinou s polystyrénem a v posledních letech mě nejvíc baví zdobit jej technikou patchwork a kimekomi. Dají se využít odstřižky látek, zbytky stuh a především se mi osvědčily šikmé proužky, které kupuji po metrech. Kolik jsem za ta léta co se zdobením zabývám vyrobila vajec opravdu nevím, ale myslím že by jich byla pěkná nůše Usmívající se
A co hezkého připravujete vy?

18 komentářů:

  1. Já se začnu stydět, že jsem líná. To je neskutečná krááása  a píle. Jsi ohromně šikovná a moc hezky laděné kousky dohromady. Chtěla bych být mezi obdarovanými. 🌼 🍀 🌸 👏

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to krásný .
    Já zatím nic moc, jen pomaličku polehoučku .

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Růženko, jedním slovem : nádhera!!!!!!Jedno hezčí než druhé!!!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: To mi neříkej, že jsi líná!! Moc ráda bych tě obdarovala a na revanš bych se nechala pozvat na kafe s nějakou tou dobrůtkou na které jsi mi poslala recept!   

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Díky Ali! Já k tobě chodím zas mlsat!   

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Ale já vím, že jsi taky vyráběla a jak! Koukla jsem k tobě na patchwork, škoda že už ho neděláš (nebo sis to rozmyslela??)   

    OdpovědětVymazat
  7. Růženko, co připravuji já? Klubové zdobení vyfouknutých vajíček ubrouskovou technikou. Prozatím pracuji na vyfukování vajec a 15. 3. vypukne u nás klubové zdobení
    Tvé vajíčka jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  8. Růži,já jen zírám To je panečku nádhery ! Máš to krásně barevně poladěné a krásně udělané Já mám spoustu vajíček i zdobené slámou,to si každý rok aspoň jedno přikoupím u paní,která to dělá a spoustu jiných dekorací.Něco mám z vlastní tvorby,něco koupené.Hodně jsme s kámoškama i zdobívávaly voskem.Já mám samozřejmě ráda i perníková vajíčka,jen poslední dva roky ani perník nepeču,nějak bych potřebovala delší dny.Ono to upečení je pohoda,ale to zdobení pak trvá dýl a tu mi ten čas chybí,už u toho do noci moc nevydržím.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Děkuju , nerozmyslela, jen sem tam něco maloučko, ale nic závratnýho .

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Ubrouskové technice tady říkají decoupage a je moc hezká. Problém jsou vejce, protože mám k dispozici jen kupovaná a jsou potištěná, takže je to vidět i po obarvení. Líbí se mi že pracujete v klubu      Doufám že je dáš na blog!

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Škoda že už nepečeš perníčky, právě jsem se ti podívala do archívu Taky bych je ráda dělala ale nejde mi zdobení - jak je děláš tak jemné? Nakonec jsem je zdobila rozkrájenými želé bonbony

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Škoda Jani, velká škoda! Máš to pěkné..   

    OdpovědětVymazat
  13. Růženko, to jsou parádní vajíčka, tak na tohle bych neměla trpělivost, stejně jako ji nemám na perníčky jako dělá Alenka perníkářka Měj se moc hezky   

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Alenko, děkuji Když jsem je viděla poprvé řekla jsem si že se do nich nepustím  nikdy!Ale ono to není zas tak složité, chce to hlavně přesnost. Už ale pokukuji po něčem jiném

    OdpovědětVymazat
  15. Růženko, ty jsi tedy dobrá a moc šikovná! Víš co já? Hlavně neumím moc dobře vyfukovat vejce, pak nevím jak na to, abych je nerozmačkala a ještě navíc, když používám vejde, tak až ho rozbiji, tak si uvědomím, že jsem ho chtěla vyfouknout. Takže zatím - NIC!

    OdpovědětVymazat
  16. Tohle je polystyrén takže vyfukování odpadá Ale když jsem zkoušela malovaná  vejce, tak přesně to vyfukování mě taky dělalo problémy. Měly by se za tím účelem prodávat jen skořápky!

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná velikonoční vajíčka, opravdu šikulka   

    OdpovědětVymazat
  18. Obdivuji každého, kdo takhle tvoří, máš to moc krásné Růženko.   

    OdpovědětVymazat