středa 25. března 2015

Piškotová roláda s pomerančovou marmeládou

Pomerančové marmelády mě na roládu bylo skoro líto,ale musím říct že po ochutnání jsem litovat přestala - sladké piškotové těsto se s trochu nakyslou chutí pomerančové msrmelády velmi dobře snoubí..Na roládu mám osvědčený rychlý recept,takže nedělní moučník byl na světě raz dva!
INGREDIENCE:
3 vejce
90 gr cukru
120 gr mouky
1 rovná lžička prášku do pečiva
1 lžíce oleje
1 lžíce horké vody
pomerančová nebo jiná marmeláda
Celá vejce šlehejte asi 10 minut s cukrem -můžete přidat i lžíci horké vody. Pak malým praménkem přilejte olej a znovu lehce prošlehejte.Mouku smíchejte s prosátým práškem do pečiva a po částech prisypávejte (nejlépe přes sítko) do vaječné hmoty a už nešlehejte ale obracejte vařečkou. Vzniklé těsto rozetřete na tukem nebo máslem potřený pečicí papír kterým jste vyložili plech. Dejte do vyhřáté trouby na pár minut - jen co těsto mírně zezlátne, jak přeschne bude se lámat. Po vytažení z trouby potřete pomerančovou marmeládou (i jinou podle chuti nebo jakou máte při ruce) a pomocí papíru srolujte a odstrante jej.
Nechte vychladnout a pak krájejte na kolečka. Je lepší když se trochu rozleží - aspon podle mě!

8 komentářů:

  1. Ahoj Růženko, to musela být mňamka      Pomerančová marmelád au nás obvykle mizí rychlostí blesku, pak do rolády musím dát jahodovou   

    OdpovědětVymazat
  2. Rolada je rychla a dobra pochoutka. Mam slibena domaci vajicka, tak hned vyzkousim. Z domácích je krasne žluťoučka. Marmeladu mam merunkovou, ale urcite bude chutnat. Mej se, hezky vikend.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Ahoj Ali,taky jsem vahala zda ji mym jedlikum sebrat Hezky vikend!

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Ahoj Bozenko,z domacich vajec je uplne nejlepsi. Obcas taky dostavam pak jsou vajecne hody!Zdravim!

    OdpovědětVymazat
  5. Pomerančovou marmeládu jsem ještě nikdy neochutnala, asi to byla chyba, že?

    OdpovědětVymazat
  6. Mám pomerančovou marmeládu v jednom vánočním receptu, jednou jsem jí hloupě vyměnila a nebylo to vůbec ono, pomeranč tomu dodává jinou dimenzi....dovedu si tu chuť představit, recept si zapíšu a zkusím

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Asi jo   Je fakt dobra,mela bys napravit!

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Hodne se pouziva i s cokoladou a kdyz pridas i trochu strouhane kury...Je to opravdu neco jineho. Ale na roladu muzes pouzit i jinou marmeladu,ja davam rada i merunkovou.

    OdpovědětVymazat