úterý 25. února 2014

Tatarskà omàcka - z kaparu (Salsa tartara - con capperi)

Màm ràda tatarskou omàcku - zvlàst k rybe s hranolky. S tou kupovanou jsem prìlis neuspela - zacala jsem jì tedy vyràbet doma.. .jako hlavnì surovinu jsem pouzila kapary v nàlevu. Pokud nemàte,muzete nahradit kyselou okurkou.
INGREDIENCE - zhruba 2 porce:
4 plné lzìce majonézy (pouzìvàm zn.Calvé nebo Kraft)
1 plnà lzìce drobne sekanych kaparu
asi pul lzicky velmi drobne kràjené cibule
1 lzicka plnotucné horcice
1 lzicka sekane petrzelky (i zmrazené)
Vsechny ingredience smìchejte dohromady. Vetsinou nenì treba ani solit ani okyselit,ale ridte se vlastnì chutì.

6 komentářů:

  1. Ryba, určitě čerstvá, hranolky a domácí tatarka,  na čem lepším si pochutnat.  Skvele papanicko, jako vše, co uvaris, doufám, ze tvý chlapi té za to nosí na rukou.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Růženko,moc Tě zdravím. Domácí tatarka je prostě nejlepší Kapary jsem ještě nezkoušela přidávat, já dávám obyčejnou kyselou okurku. Kapary vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:No rekla bych ze jsou spokojeni

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Ahoj Ali! Je to zas trosku jina chut, ja davam kapary misto okurky, ty zdejsi me moc nechutnaji.

    OdpovědětVymazat
  5. My jsme vcera k veceri mely rybu ale kupovana tatarka dosla a ani me nenapadlo ze bych si mohla udelat domaci a pritom mam vsechny potrebne veci doma.Priste si ji uz udelam

    OdpovědětVymazat
  6. Urcite bude lepsi nez ta kupovanà!

    OdpovědětVymazat