úterý 4. února 2014

Prìprava na Velikonoce

Abych nedopadla jako na Vanoce, kdy jsem hàckovala pomalu az do Stedrého dne, zacala jsem se pripravovat na Velikonoce uz ted. Zatim zkousìm novou techniku na patchworkovà vejce, o které jsem se z internetu dozvedela, ze je japonského puvodu a jmenuje se "kimekomi". A taky jsem "od oka" uhàckovala maly kloboucek, ktery zrejme pouziji jako "bombonieru" o kterych jsem psala minule...

10 komentářů:

  1. To je krasne, prosim te, kolik ma v Itálii den #hodin#??, kdy to vsechno dokazes utvorit

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Vetsinou tvorim po vecerech - abych neusnula pri televizi )

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Růženko, vajíčka i bonbonierka jsou parádní. Moc se mi líbí to se srdíčkem. Myslím, že budou hned pryč. Růženko, měj se moc krásně   

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ali! Vis jak jsem to srdicko delala? Obtiskla jsem do polystyrenu formicku na cukrovi ) Uz mam par zajemcu, tak doufejme...Moc zdravim   

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to Ruženko moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Kraslice jsou nádherné...taky jich mám pár udělaných a od pondělí začínáme tvořit i s dětmi v kroužku..není to nákladné a už vůbec náročné a přitom tak pěkné !!! Takové techniky já miluju !

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Diky, divala jsem se na tvuj blog a mas opravdu krasne veci a vkusne. Libilo by se mi delat i malovane kraslice, takove ty klasicke,ale divala jsem se na postup a zda se mi to slozite...

    OdpovědětVymazat
  8. kraslice jsou krásné máš hezký blog

    OdpovědětVymazat