čtvrtek 16. února 2023

Co jsem vyráběla (místo abych psala na blog)

 Dobrý den všem vám vespolek! Jsem živá i zdravá , jen opět zanedbávám blog . Přiznám se, že častěji brouzdám třeba po Pinterestu a následkem toho objevuji různé návody na háčkování nebo recepty, které prostě musím vyzkoušet a to zabere čas . Také bylo období že jsem nedokázala napsat komentář jinak než jako anonym což mě lehce namíchlo. Nevím , možná byla chyba někde u mě, ale pokaždé psát jméno, mail atd. mě trochu otrávilo i proto, že blogspot mě nijak zvlášť k srdci nepřirostl . Já vím, je jednodušší než byl blog.cz, je tu méně problémů atd. Ale jako když si někde konečně zvyknete a oni vám dají výpověď z bytu. 

Tolik k mé absenci. Nezahálela jsem, mám další háčkovanou kabelku , malé večerní kabelky stvořené pro dobročinný trh a pár šálů pro kamarádky , ze kterých mám vyfocené jen dva 




Pak přišly Vánoce a s nimi tradičně pečení cukroví 





Do módy znovu přišly háčkované čtverce , ze kterých se dříve vyráběly různé přehozy nebo šály . V dobách minulých se tak zužitkovaly zbytky vlny různých barev, nyní se kupuje vlna kvalitní a barvy jsou sladěné. Uháčkovala jsem na přání dvě vestičky . 


 A taky něco na stromeček - polystyrenové koule s výšivkou , použila jsem červenou látku a bílý křížkový steh.


Momentálně mám za úkol zplodit další kabelku, tentokrát je to trochu divočina, inspirována jednou tureckou paní která dělá moc hezké věci, hlavně hodně barevné .  Skládá se z několika částí které jsou hotové , jen se musí spojit a pak uvidíme jestli nám vše bude se vším souhlasit . Pokud ano, pochlubím se 😉
Zatím zdravím ! 

14 komentářů:

  1. No, Růženko, ty si tedy fakt nezahálela. Napečeno a ty háčkované kousky - jeden hezčí než druhý! Kabelky úžasné, ta vestička slečně moc sluší!
    Pokud použiji prohlížeč Safari, taky jsem anonym, musím blogy otevřít na Chromu...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko , mě zas říkají abych se přihlásila k účtu Google . Měla jsem dojem že tam už přihlášená jsem :-)
      Musím se podívat lépe.

      Vymazat
  2. Růženko, to je krása. Jako dostaly mě hned ty kabelky na začátku a přemýšlím, jak na ně. Pak to sladké cukroví, háčkované vestičky a šátky a nádherné červené koule... Jsi moc šikovná... Jinak se nedivím, že tě zlobí ten anonym. Já si z mobilu blogy také jen čtu a nekomentuji, protože bych byla anonym .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, na kabelku mám video v italštině ale je celkem srozumitelné . Jestli máš zájem , přepošlu ti ho . Není to složité , začíná se od špičky a pořád přidává až do šířky kterou chceš . Potom se zas ubírá , vzor je krátký sloupek kde bereš jen zadní nit sloupku předchozí řady.

      Vymazat
  3. Růženko, moc chválím všechny tvé výtvory, zejména ty kabelky mně oslovily. Je vidět, že jsi opravdu nezahálela. 👍👍
    Na barevné čtverce si pamatuji a vzpomínám, jak mně nebavilo to potom dávat dohromady. 😀
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko teď se zase snažím dělat něco na Velikonoce , počítám že někdy v červnu to publikuji 😁
      Máš pravdu, dělat čtverce je zábava, ale dávat dohromady je děs ! Ještě ke všemu jsem při první vestě dala jednu řadu čtverců naruby . Podruhé jsem di dávala pěkný pozor !

      Vymazat
  4. Růženko, mám opravdu velikou radost, že jsi zase zpátky! Jsem k Tobě chodila nakukovat... Líbí se mě úplně všechno - kabelky jsou kouzelné, zrovna tak šátky a vánoční ozdoby. Babiččiny čtverce miluju a dělám je stále, teď z nich háčkuju polštáře do pergoly. Mám pro ně slabost, asi kvůli mojí milované babičce, která mě je naučila a háčkovala je stále, každý kousek příze zužitkovala... Cukroví jsi udělala spoustu, to je jak v cukrárně. Těším se na další Tvoje příspěvky, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Ty čtverce se jmenují právě babiččiny , z anglického granny. Teď jsou v módě jako vůbec háčkované věci , začalo se s tím v době covidové aby se ukrátil čas v lockdownu .

      Vymazat
  5. Růženko, vítej, jsem ráda, že žiješ! :)
    Z komentářů si nic nedělej, je nás takových víc, občas mi nejde komentovat jinak, než jako anonymní a občas, i když okomentuji článek, komentář se tam objeví a já zaškrtnu, že chci zasílat oznámení, mi přijde upozornění na nový komentář, já vlezu na blog, abych si přečetla odpověď a zjistím, že ten můj komentář tam vůbec není, dost často padám do spamu.
    Tvoření je náramné, zrovna včera jsem viděla v nějakém filmu podobné háčkované čtverečky, moje babi takhle dělala povlaky na malé polštářky :).
    Měj se krásně a užívej skoro předjaří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, dík za komentář ! Já se s odpovědí potýkám dál , někdy to vypisuji a napíšou mi že URL je neplatné a přihlášení k účtu Google se prý nepodařilo ( to byla podmínka ke ztrátě anonymity) takže je chyba někde u mě .

      Vymazat
  6. Růženko,jsem ráda,že jsi se ozvala.Přeji Ti hodně úspěchů s Tvojí ruční prací.Já jsem desítky let pořád dělala ruční práci.Pletala jsem,vyšívala,šila...Teď jen sedím a koukám "doblba"- (omlouvám se)-nevím proč.
    Přeji krásné dny Eva H. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi to jsem měla taky, několikaletou pauzu. Pak mi kamarádka přinesla háčkované zvonečky na stromeček od svojí maminky a zas mě to chytlo a nedokážu přestat 😊
      Jde o ten první “popud” .
      Každopádně relaxace úžasná ! Přeji ti aby tě to zase chytlo :-)

      Vymazat
  7. Moc pekne...Tak at se i nadale dilondari jako dosud...

    OdpovědětVymazat