sobota 10. října 2020

Háčkované záclonky

Tyto záclonky jsem uháčkovala po večerech během týdne. V zimě na okně v kuchyni úplně stačí, čím víc světla propouští, tím lépe. Hlavně když před okny nemáme nikoho,kdo by nám do nich koukal...:-))



18 komentářů:

  1. Růženko, jsou parádní. 👍👍
    Já kdysi uháčkovala záclony touto filetovou technikou na celé okno, které má 220x160 cm. Už je dávno na okno nedávám, ale z nostalgie je stále mám. Když si vzpomenu, kolik mi daly práce... 😀
    Měj krásný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš, to bych umřela! 😂 Já už jsem se musela přemlouvat ke druhé záclonce. Tahle technika vypadá jednoduše, ale stačí přeskočit řadu nebo čtvereček ... určitě znáš!

      Vymazat
  2. Moc povedené záclonky. Já jsem si dnes umyla okno v kuchyni a vyprala záclonku. Ta není sice háčkovaná, ale už je trochu sešlá věkem. Měla bych si taky nějakou uháčkovat. Ale asi až přes zimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě “umyla” okna parádní průtrž mračen. Tyhle záclonky jsem dělala už před pár lety a zřejmě jsou už někde na blogu 😉 Skoro bych měla začít něco připravovat na Vánoce.

      Vymazat
  3. Vzhledem k faktu, že pletu jen nohama, tleskám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máš jiné starosti ( a radosti!!) než háčkování! 😁

      Vymazat
  4. Moc krásné, Růženko! A obdivuji i tu rychlost!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde to rychle pokud nepřehlédneš nějakou řadu, což se mi u filetu občas stává . Jinak myslím že to byla nějaká obruba, nejsou moc široké , šlo to!

      Vymazat
  5. Krásný :). U nás mám záclony přes celé okno, sice nehrozí, že by nám někdo čumákoval do okna, jsme ve čtvrtém patře, za to ale když na podzim opadá listí z velkého buku před oknem, kouká nám sem celý dům odnaproti :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Já mám tady jen záclonky, právě díky tomu že z obýváku a kuchyně koukám do parku. Vzadu do dvora, ale tam jsou pokoje a záclony . Ale když v zimě funí, dala bych tam i houni :-))

      Vymazat
  6. Růženko, záclonky máš krásné. Nejsem tak trpělivá ani šikovná. A máš krásný výhled.
    Krásné odpoledne. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Výhled je z obýváku opravdu hezký, jen když fouká silný vítr, máme to z první ruky. Něco za něco 😉

      Vymazat
  7. Růženko, záclonky jsou na 1***☺

    OdpovědětVymazat
  8. Záclonky jsou moc pěkné.Háčkovala jsem všelijaké věci,ale záclonky filetovou technikou nikdy.Pamatuji si,jak můj tatínek síťoval záclony,ty se pak daly vyšít...Pak byly takové velikananácké rámy,kde se sušily vyprané a naškrobené.Dnes bych to nechtěla dělat...
    Přeji krásný den Růženko ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje babička a její sestra háčkovaly dečky z úplně tenounké příze, pak se nosily na škrobení a vytažení . Byly pro to speciální obchody. 😊

      Vymazat
  9. No vypadají moc pěkné.. Také mate pěkný výhled s okna na zajímavou věž či co to vlastně je..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to věž v části lázeňského parku, bohužel už několik let uzavřený a zpustlý. Dřív se tam pořádaly koncerty, tanečky.. na úpravu prý nejsou peníze 🤨

      Vymazat