neděle 1. listopadu 2020

Vánoční koule 2014

Do vánoc času dost....ale když si chcete vyrobit něco vlastnoručně,tak času zas tolik nezbývá.
Příspěvek je z roku 2014, kdy jsem se kromě již tradičních háčkovaných ozdob jako zvonečků a andílků pustila i do patchworkových koulí. Je to zábavná práce, fantazii se meze nekladou. Vzorky jako srdíčko a zvonek jsem do polystyrénu vytlačila formičkou na cukroví :-))
ˇ

22 komentářů:

  1. Vánoce, fakt je ten, že se blíží, že budou, záleží jen na nás jak tuto nadcházející dobu přijmeme. Myslím si, že bychom si měli nynější více než jindy častý pobyt doma zpříjemnit a něco nového na ty vánoční svátky vytvořit. Nebo netvořit, ale vyhledat ty starší ozdoby a spíše se těšit symbolicky, takže u mě to budou ty starší ozdoby na výzdobu, pak nějaký ten časopis s vánočním cukrovím, hezká knížka čtená u svařáčku či grogu. Zajisté i doplnění pokud to počasí dovolí procházkami do přírody. ☺ ☺ ☺ Jo, určitě něco upeču.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle napsané to už přímo voní vánoční atmosférou! Já mám ráda i listopad , právě pro tu přípravu , i když letos je všechno naruby. Péct ale budu, to si vzít nenechám! A mám zájemce na pár kouliček , už tady na mě jukají 😉

      Vymazat
  2. Růženko, krásná vánoční ozdoba. 👍👍 Už asi měsíc mám připravený ubrus na vyšívání s vánoční tématikou. Ale nějak se mi pořád do něj nechce.
    Velikonoce jsme letos "odpískali", obávám se, že i Vánoce budou letos divné.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Velikonoce jsem nedělala vůbec nic a to jsem do z Prahy přivezla takové krásné barevné stuhy! 😩
      Ještě že se nekazí, vytvořím příští rok. A na Vánoce taky ještě nic hotového nemám, trávím spoustu času tím, že koukám na internet na výtvory ostatních :-)
      Hlavně, aby bylo lépe, tady už taky zavírají .

      Vymazat
  3. Už dlouho jsem nedržela v ruce špendlíky a stuhy, myslím, že by bylo na čase to na Vánoce napravit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle tvých návodů začalo špendlíkovat dost lidí 😁
      Když se mě ptali na návod, dávala jsem vždycky tvůj odkaz , jsou krásně srozumitelné . U mě to je tak - dojdou kouličky, ale zbydou stuhy. Přikoupím kouličky, pak stuhy dojdou, přikoupím je.. a tak pořád dokola 😉

      Vymazat
    2. Jo, to znám, nikdy nekončící příběh 😂.
      A děkuji za propagaci! 😊

      Vymazat
  4. Poslední dobou kvůli stavu prstů na rukou ruční práce už nemohu dělat. Obdivuji ale všechny, co to umí a ty jsi v tom výborná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Snažím se, na internetu vidím tolik krásných věcí . Ty zas píšeš krásné povídky , hlavní je mít nějakého koníčka :-)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji ! Dny jdou tak nějak všelijak, aspoň se trochu odreaguju :-)

      Vymazat
  6. Já jsem je už viděla,ale připadá mi to moc složité.Možná už jsem líná ☻
    Růženko,přeji Ti krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi líná, chce to jen se rozhodnout, já kolem nich chodila léta a obdivovala jen fotky. Tyhle tak složité nejsou, stačí je rozdělit na díly, udělat zářezy, zastrkat látku.. hlavně nesmí být moc silná. Zkus je, je to i hezký dárek 🤗

      Vymazat
  7. Já vyrábím dárek k vánocům, tak snad stihnu :-) Ta koule je úžasná. Ale nevěděla bych, jak na ní. Jsi šikovná, Růženko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, takhle dělané koule nejsou složité , trochu víc je falešný patchwork. Stačí udělat třeba jen pruhy z různých druhů vánočních látek, do koule zářezy asi 3 mm a látku pak zastrkat (používám pilníček na nehty, odstříhat zbytky. Přidám ještě nějakou fotku nebo odkaz kde je to líp vidět. Přeji úspěšné tvoření!

      Vymazat
  8. Díky své zručnosti si raději počkám na nějaký vánoční recept.
    Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím že bys to lehce zvládla ! Tenhle “model” jsem vyhrabala z archívu 😉

      Vymazat
  9. Pěkná koule.. My pečeme vánoční cukroví už v půlce listopadu, dáváme tam proti návodu tak polivinu cukru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! V půlce listopadu začínám o cukroví spíš přemýšlet, kolik čeho atd. Cukru i tuku dávám taky o něco méně a bohatě to stačí.

      Vymazat
  10. Jsi šikulka, ty umíš snad všechno. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkná koule, ejlepsi jsou vlastní výrobky pokud to člověk umí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, zkusila jsem i jiné techniky, jestli stihnu do Vánoc tak uveřejním . Je to relaxující :-)

      Vymazat