úterý 4. dubna 2017

Velikonoční tvoření

Velikonoce jsou jak se říká, za dveřmi. Pokračuji v tvoření patchworkových vajíček, jako vždy jsem měla dobré předsevzetí udělat je brzy - dokonce s nimi začít hned po vánocích - a jako vždy se do nich pak pustím když mi svátky dýchají na záda. Nevím, prostě musím vplout do určitého období a pak mi to jde.
Chtěla bych i něco upéct.. ke všemu je venku krásně, takže tvoření se odehrává až večer u televize.

15 komentářů:

  1. Krása nesmírná. Tvé šikovné české ručicky vytvořily opět překrásnou velikonoční výzdobu.
    Jsi úžasná šikulka.  👍 🐣 🙀 🐔 🐇 🌞 🙋

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Růženko, naprosto parádní jarní tvořeníčko!!! Jedno vajíčko je hezčí než druhé     

    OdpovědětVymazat
  3. U vás bude kouzelně barevno     

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Díky, dělám reklamu Pravda je, že takové tady nikdo nedělá

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Jak pro mě byly italské vánoce zklamáním, velikonoce naopak příjemně překvapily - právě svou barevností   

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Dělám to ze šikmých proužků, dokud mám zásobu budu pokračovat   

    OdpovědětVymazat
  7. Růži,ty jsi šikovnááááá !
    Vajíčka máš nádherná Já mám polystyrénová vajíčka už od loňska doma,ale ke tvoření zatím nedochází
    Stihla jsem něco upéct a teď zrovna barvím pár vajíček.
    Plán byl i udělat perníková vajíčka,ale byli jsme i na několikadenním výletě,tak jsem trochu plány porušila To se mi stává dost často   
    Měj se krásně a užij si Velikonoce     

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Alenko, díky,dobře jsi udělala žes jela na výlet, vždyť ty taky nikdy nezahálíš! Teď budeme doma, prý se vrací zima

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Díky, všechny byly rozdané   

    OdpovědětVymazat
  10. Srdečně zdravím,jste velice šikovna a mám na Vás velkou prozbu jestli by jste mi neposlala navod na patchvorkové vajíčka.Předem moc děkuji.Gregorová Zdena   

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Děkuji Chvilku strpení a napíšu mail!   

    OdpovědětVymazat
  12. Sakra, vůbec jsem nepochopila, jak se to dělá...

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Když jsem to viděla poprvé, řekla jsem si "tohle nikdy nedám!" Ale chce to začít a mít trpělivost Dovolím si poslat odkaz na stránky kde je to velice dobře vysvětlené: http://moje-mozkovna.blog.cz/ rubrika "Falešný patchwork"

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Díky moc, jsem na ruční práce úplně levá, ale aspoň jsem pochopila tu pointu ... Vůbec jsem nevěděla, že něco takového existuje.

    OdpovědětVymazat