pondělí 23. října 2017

Kakaové sušenky s rikotou a pomerančem (Biscotti al cacao con la ricotta e arancia)

Kakaové sušenky které vám dnes představím jsou další ze série "bez"... tentokrát bez vajec a másla. Objevila jsem je na Pinterestu jako hodně dalších a pokud mě nějaký zaujme a hlavně když je tam napsáno že "vyzkoušeno" s přilehlým komentářem, zkouším také. K receptům z internetu nemám zas tak úplnou důvěru, párkrát jsem si "naběhla" a většinou vařím podle starých kuchařek nebo blogerek o kterých vím, že opravdu vaří!
****************************************************************************************************************************
INGREDIENCE:
250 gr mouky
130 gr třtinového cukru
150 gr rikoty (tvarohu) nebo stejné množství jogurtu
50 ml rostlinného (nejlépe slunečnicového) oleje
1 plná lžička prášku do pečiva
40 gr kakaa bez cukru
špetka soli
špetka skořice
strouhaná kůra z jednoho pomeranče
nebo 1 - 2 lžíce jemně sekané kandované pomerančové kůry
************************************************************************************************************************
Do mísy prosijte mouku, kakao, prášek do pečiva, přidejte sůl, skořici a pomerančovou kůru a promíchejte.
Uprostřed utvořte důlek, do něj dejte rikotu nebo tvaroh, přilejte olej a s pomocí vidličky začněte zadělávat těsto - hezky od prostředka míchejte a přidávejte od krajů sypké ingredience, kdyby se vám hmota zdála příliš hustá, přidejte 1-2 lžíce pomerančové šťávy nebo mléka. Vyklopte na vál a zpracujte rukama na hladké těsto, pak na plech vyložený pečicím papírem tvořte malé kuličky které můžete zploštit vidličkou a udělat jim vroubky nebo nechat jak jsou. Pečte ve vyhřáté troubě na 170°asi 15 minut. Vychladlé pocukrujte moučkovým cukrem.

13 komentářů:

  1. Recept i výsledek vypadá zajímavě. Určitě to bude chutné. /dopsala jsem komentík ještě k té návštěvě Říma/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou velmi jedlé a taky velmi rychle hotové Takové recepty mám nejradši Komentář jsem četla a taky odpověděla tam, rada se hodí i mě, na příští návštěvu, díky!

    OdpovědětVymazat
  3. Co tobě budu líčit...v sobotu jsem pekla tvoje cookies, soptíček si nosil v každé ruce a dělal ...dobrý, babííí, dobrý...chceš lepší vizitku     
    Tento recept jako když najdu, podám referát.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Lepší "complimenti" jsi mi nemohla napsat!!   

    OdpovědětVymazat
  5. Pod článkem o Římě jsem Ti napsala ještě nějaké poznámky.

    OdpovědětVymazat
  6. Sušenky jsou v tuto roční dobu to nejlepší k čajíčku. Vyzkouším všechny recepty, zima bude dlouhá. Díky.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti děkuju za recept, poslední dobou je máslo a vejce taková vzácnější surovina, takže se to docela hodí .
    Co takhle přemýšlím, jsi jediná blogerka, od které mám v počítači tolik záložek na recepty .

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Díky, odpověděla jsem Vidím že máš Itálii projetku křížem krážem, já třeba na jihu nikde nebyla.. nejjižnější je právě Řím a pak Formia ale to už je strašně dávno...

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:Já peču jak o závod   Přes den je ještě teplo, ale ráno a večer vůbec ne!

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Slyšela jsem něco o zdražení másla.  Tady zas máme vegany, cholesteroly atd. takže zkouším alternativní recepty 😄 Jsem moc ráda že ti přijdou vhod mé produkty    Já zas díky tobě pochopila jak dělat falešný patchwork

    OdpovědětVymazat
  11. Technická...mouka hladká ?
    O víkendu jdu do nich

    OdpovědětVymazat
  12. Dala jsem hladkou, tady jiná není.. mám kilo polohrubé ale šetřím si ji na knedlíky Pak mi dej vědět jak chutnalo

    OdpovědětVymazat
  13. Další recept na vyzkoušení, jen mít strávníky.

    OdpovědětVymazat