neděle 13. března 2016

Velikonoční věnec 2016


Snad to bude tím že letošní velikonoce přijdou tak brzy ale příprava mi poněkud vázne. Věnec na fotografii jsem vyráběla pro jeden obchod a spěchalo to, takže jsem fotila asi 10 vteřin předtím než putoval do rukou nového "majitele" a stihla jsem jen jeden portrét. Visí na skleněných dveřích tudíž jsem musela udělat stejně rub i líc a samozřejmě to nevycházelo - zřejmě i díky tomu, že to byl první věnec vyrobený touto technikou. Příště to snad půjde lépe (bude-li ještě nějaké příště!)

18 komentářů:

  1. Ahoj Růženko, věneček je parádní. To budou zákazníci koukat   

    OdpovědětVymazat
  2. Růži,věnec se ti povedl moc Máš krásně sladěné barvičky.Já jsem si zatím stihla věnec jen omotat
    Přeji krásný zbytek neděle

    OdpovědětVymazat
  3. Tohleto obdivuji, jednou jsem to zkoušela a měla jsem dopíchané bříška prstů. Věneček je moc krásný.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten se ti opravdu povedl. Krásně sladěné barvy, jsi šikulka. Určitě má úspěch a zakázky se jen pohrnou. 🐣 🐔

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:Díky, líbí se, je to zas něco jiného než co se tu vidí

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Já mám doma ten z loňska, jinak bych pro sebe asi taky udělala jen omotaný. Čas nějak moc rychle utíká!   

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Díky Heli Ale nepřej si vidět moje prstíčky

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Díky Jani! Viděla jsem na tvém blogu že u tebe tvoří celá rodina   

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Díky, slaďovat barvy mě na tom asi baví nejvíc. Většinu ale rozdávám, kšeftovat by se s tím asi nedalo a ani nevyplatilo - to je jen tak pro radost

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný věneček, pěkné jarní barvy

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:Děkuji, jen to pravé jaro nechce nějak přijít!

    OdpovědětVymazat
  12. Téda, tak tenhle věneček se moc povedl :) Tuhle techniku neumím takže smekám :)

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Díky Taky jsem si myslela že to nebudu nikdy dělat ale není to zas tak složité, stačí zkusit   

    OdpovědětVymazat
  14. Roženko, věneček je krásný. Moc se ti povedl.   

    OdpovědětVymazat
  15. Růženko, opravdu kvalitně odvedená práce! Moc chválím!

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Děkuji, pochvala potěší Trochu jsem s ním zápasila

    OdpovědětVymazat