neděle 12. ledna 2014

Vepřové kotlety se šalvějovým pestem

V jednom italském časopise o vaření jsem četla zajímavý recept , který jsem hned vyzkoušela. Jsou to vepřové kotlety plněné šalvějovým pestem. Místo kotlet můžete použít i tenké plátky vepřového masa, ktere položíte na sebe a okraje sklepete případně spíchněte párátkem,aby se při pečení neotvírali.
***************************************************************************************************************
INGREDIENCE:
4 vepřové kotlety nebo 8 plátků vepřového masa
asi 2 lžíce šalvějových lístků
50 gr mandlí
stroužek česneku
3 vrchovaté lžíce strouhaného parmezánu
sůl, pepř
olej
*****************************************************************************************************************
Kotlety nařízneme tak, aby vznikla kapsa. Šalvěj, mandle a česnek rozmixujeme,přidáme strouhaný parmezán a vzniklou hmotou plníme kapsy. Okraje sklepeme paličkou na maso, spíchneme párátkem, opepříme, osolíme, lehce obalime v mouce a opékáme na oleji z obou stran.
Podáváme s pečenými brambory nebo bramborovou kaší.BUON APPETITO!

12 komentářů:

  1. Ahoj Růženko, moc Tě zdravím!!! Receptík se mi moc zamlouvá. V létě, až budu mít na zahrádce svoji šalvěj, tak ho vyzkouším    Růženko, měj se moc hezky     

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý recept, určitě ho vyzkouším. Růženko, zaujal mně také ten fenykl. Zdravím a přeji pohodové dny   

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ahoj Alenko!! Tady by se v lete takove jidlo ani nemohlo delat, je moc horko. Ale
    salvej nam tu roste celou zimu. Moc zdravim!!

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Diky Ivo, tobe taktéz! Fenykl je zimni zelenina, jestli ho chces zkusit, tak ted je vhodne obdobi

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Je to dobrutka, Cesi by rekli "mnamka"

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Výborný recept, vyzkouším ho, až seženu šalvěj. Mám jen sušenou. To by také šlo? Fenykl znám, dostane se občas koupit a je z něj v kombinaci s další zeleninou výborný salát. Nám aspoň chutná a je moc zdravý.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Ze susene salveje jsem to nezkousela,ale myslim ze urcite jde - vsechno je pak rozmixovane na pesto.Jestli je dobre ususena (po domacku) tak byva aromaticka jako cerstva, ne-li vic.
    Fenykl je opravdu moc zdravy, jen papejte!!   

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Šalvěj mám doma sušenou, krásně voní. Já jsem ji používala spíš na výplachy úst, stahuje a hojí dásně,

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá dobrutka, už cítím tu vůni salveje .

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Ano, je to vyborny ranhojic. Odvar ze salveje se doporucuje pit i proti nadmernemu poceni. Pokud se bude pocasi vyvijet timto zpusobem, budeme ji potrebovat!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Ahoj Bozenko, jestli vyzkousis, nezapomen referovat, jak to dopadlo

    OdpovědětVymazat