neděle 21. října 2012

Srdicko

Zacinam hackovat na vanoce, hlavne andilky, po tech je vzdycky velka poptavka. Ale jeste se mi zda brzy na jejich uverejneni a pak jich mam uz dost v galerii. Pak jsem objevila ve fotografiich srdicko, ktere jsem uhackovala vloni,ale zustalo ve fotaku. Mam ho povesene na okne,i kdyz focene je na stole...

6 komentářů:

  1. Krásné srdíčko. Já jsem ještě vánoční háčkování nezačala. Slíbila jsem totiž šest prostírek a s těmi budu mít do Vánoc asi co dělat.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Růženko, srdíčko je krásné Na andílky se moc těším! Já jsem začala dělat  háčkované vločky, ne moc složité     

    OdpovědětVymazat
  3. Hezounké srdíčko, nebyl by popis?

    OdpovědětVymazat
  4. Růženko, krásná práce. Já neháčkuji a obdivuji každého šikulku.

    OdpovědětVymazat
  5. Růženko,je to moc hezké srdíčko a popísek by nebyl   

    OdpovědětVymazat
  6. Srdíčko je moc pěkné, nemáte popis?   

    OdpovědětVymazat