středa 1. srpna 2012

HACKOVANA BLUZKA

Behem dovolene jsem prece jen uplne nezahalela. V dobe "siesty" jsem dodelala bluzku, kterou jsem uhackovala na prani jedne pani. Zhledla ji v casopise a tak jsem mela hned zakazku!

8 komentářů:

  1. Ahoj Růženko,podle té bluzky bych si typla,že pocházíš ze Slezska.
    Jinak je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Kdepak, jsem rodila Prazanda! A ta bluzka je z italskeho casopisu a ani neni pro me. Podruhe uz bych ji ale nedelala )

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Růženko, teda ta se ti moc  povedla   

    OdpovědětVymazat
  4. Růženko halenka se povedla ,je fajn.

    OdpovědětVymazat
  5. Blůzka je moc hezká, ale já mám trpělivost tak akorát na čepičky nebo šatičky na panenku. Co jsem v rehabilitaci tak jsem upletla sukýnku na panenku a čepičku pro jednu 3,5 letou holčičku z pestré příze. Po chvilkách, ono není moc času.
    Ani se ti nedivím, že bys ji po druhé neháčkovala, je to poměrně pracné.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný kousek oblečení. Na to bych si netroufla. Muselo to dát spoustu práce.

    OdpovědětVymazat