neděle 26. listopadu 2023

Vánoční

 Z léta jsem skočila rovnou do vánoční atmosféry - podobně jako počasí za poslední roky - a představím vám můj  poslední výrobek. Obháčkovala jsem polystyrénový věnec a aby se trochu oživil , přidala jsem i dva malé zvonečky . 

Věnec je háčkovaný krátkými sloupky. Uháčkuje se řetízek dlouhý tak, aby pokryl šířku ( tloušťku)  polystyrénového korpusu. Pak do něj uděláte první řadu krátkých sloupků . Od druhé řady se pokračuje pořád krátkými sloupky ale tak, že  se bere jen zadní nit sloupku předchozí řady . Můžete udělat jednobarevný nebo vícebarevný návlek. Háčkovaný tímto způsobem je pružný,  proto stačí uháčkovat o něco kratší  než je celý obvod a na kruh dobře sedne, nekrabatí se . 

Když je hotový , obalte kruh a spojte nejdřív začátek s koncem, potom sešijte po vnitřní straně věnce . 

Zavěsila jsem dva malé zvonky , ale může se dát i hvězdička, srdíčko nebo andílek , prostě co se vám víc líbí . 

Dozadu jsem přilepila malé háčkované poutko na zavěšení a červenou mašli. 

Přeji vám klidný advent a pevné zdraví i nervy při vánočních přípravách . Růžena 🤗


18 komentářů:

  1. Růženko, věneček máš moc hezký, ty si s háčkem rozumíš!
    Přeji hezké předadventní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko moc ráda Tě tu zase vidím. Věneček je hezký, s těmi zvonečky mu to moc sluší. Kdysi jsem takto věnce obplétala. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já jsem ho takhle dělala poprvé. Přeji hezké svátky ⛄️

      Vymazat
  3. Dlouho jsem k Tobě nenakoukla. Nějak mně nezbývá čas navštěvovat blogy, ale je to škoda, protože u Tebe je vždy co obdivovat. Polepším se, slibuju. Přeji hezký adventní čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jituško, na blog mi taky moc času nezbývá . Ale vidím tě i na fb , byla jsi pilná 😊 Hezké Vánoce přeji 🎄

      Vymazat
  4. Růženko,občas zde kouknu a dnes se to vyplatilo. Věneček je moc hezký.Preji pohodový🎄 adventní čas. Já jej mám v lázeňském stylu🏊🚴🏋️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji , v lázních je ti určitě krásně,ušetříš si ten vánoční blázinec . Byly by potřeba i po svátcích .. Přeji hezké Vánoce 🎄

      Vymazat
  5. Z čeho všeho se dá vytvořit vánoční věnec....krásný.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář . Věnce se dají vytvořit opravdu z čehokoliv , tady je polystyren a vlna, líbí se mi i přírodní z větviček , šišek atd. Hezké Vánoce !

      Vymazat
  6. Taky jsem kdysi podobný věneček dělala.
    Hezký ho máš. Správně vánoční.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, pro mě to byla premiéra , ale příští rok určitě zase udělám . Přeji hezké svátky 🎄

      Vymazat
  7. Tetkapernikarka
    Růženko, přeji Ti krásný a pohodový adventní čas😊🎄 Věneček máš moc pěkný, veselé barvičky😊 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Alenko, barvy jsou vánoční a taky jsou to barvy italské vlajky . Dvě mouchy jednou ranou 😊 Přeji krásné Vánoce

      Vymazat
  8. Jé, tak jsi se konečně dostala na blog! Krásný věneček, přeji ti klidný čas adventní :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janinko, ano po dlouhé době ! Taky proto, že sice občas něco tvořím , ale pak zapomínám vyfotit 😉
      Přeji krásné Vánoce ⛄️🎄

      Vymazat
  9. Tetkapernikarka
    Růženko, přeji Ti pěkný rok 2024, plný zdraví, pohody a štěstí 😊🍀🥂 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc , přeji i tobě a celé tvé rodině všechno nejlepší a hodně zdraví !

      Vymazat