čtvrtek 27. září 2018

Obrázek pro holčičku

Posledním přírůstkem v obchodě kde pracuji,je zbrusu nová holčička Elettra, které se už nemohla dočkat její sestřička (a pak uvidíme, co bude dál :-))
Můj starší syn se taky moc těšil, ale po prvních dvou měsících se zeptal, kdy bratříčka odnesu zpátky do nemocnice. Dodnes se tomu smějeme, naštěstí byl malý a nepamatuje se na to a se svým tehdejším vetřelcem má skvělý vztah.
Holčička už dostala spoustu dárků a já jsem přispěla tímto obrázkem.

17 komentářů:

  1. Milý dárek . Můj polovičák mi vyprávěl, jak ho jeho bratr před domem prodával. I s kočárkem .

    OdpovědětVymazat
  2. [2]:Mají ti druhorození štěstí, že je nikdo nechtěl
    Můj starší si přál jedině bratříčka - sestřičku prý dáme tetě (i zadarmo!)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem mého bratra vůbec nechtěla, těšila jsem se na holčičku, prostě jsem chtěla ségru. Je mezi námi obrovský věkový rozdíl a až teprve před 10lety jsme si k sobě našli cestu a dnes bych ho neměnila ani za deset sester.
    Jsi šikula a přeji holčičce mnoho zdraví, krásný život v mé milované Itálii.
    Včera jsem přiletěla z Benátek a jsem plná dojmů. Italové jsou zde velice zdrženliví, nechovají se jako všude jinde, musela jsem se ujišťovat, že jsem, kde jsem. Nějak na severu nejsou temperamentní   

    OdpovědětVymazat
  4. [5]:Mezi severní a jižní Itálií jsou veliké rozdíly - v dobrém i špatném. Na severu větší pořádek, organizace, pracovitost. Na jihu jsou otevřenější, ale větší binec V Benátkách mají navíc problém s turisty, je jich moc a město trpí, kolikrát jsou velmi nevychovaní. Měla jsi štěstí, dnes se ochladilo a prší
    Těším se na reportáž!

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké, moc něžné. Jsi šikulka. Přeji holčičce s krásným jménem šťastný a krásný život.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je zajimave, ja jsrm, alesponr myslim, jsko čtyřletý se sestrou problem neměl, naopak mne těšilo dopijeni Sunaru (jinak jsem mleko nesnasel)...apod.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Díky i za ní Jméno je trochu zvláštní, používalo se před mnoha lety, dnes jde zase do módy

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Možná je to spíš mezi kluky, anebo tě podplatili tím Sunarem
    Nemůžu se dostat na tvůj blog. Když kliknu sem nahoru na "web" objeví se, že blog "janturron" neexistuje

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná výšivka a milý dáreček.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Děkuji Podobný obrázek jsem vyšila i pro její sestřičku

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Díky, byl to trochu fofr, narodila se o 14 dní dřív  

    OdpovědětVymazat
  12. [16]: Díky Jméno je trochu zvláštní, i když se používalo už v dávných dobách. Nicméně hezké, jako i holčička

    OdpovědětVymazat