sobota 5. listopadu 2016

Fofr andílci

Někdo dělá fofr koláč, někdo má jen tak fofr, já uháčkovala fofr andílky! Po kouličkách (taky fofr) se mi dostalo zakázky udělat jich deset v době jednoho týdne. Z toho musíte odečíst jeden den kdy jsme jeli na výlet do Říma a vyjde průměr zhruba 2 andílků na den. Pak měli odjet až k Neapoli, kde jak mi bylo zaručeno, s nimi budou zacházet v rukavičkách, neboť darovány dámám, které se v ručních pracech vyznají.
Háčkovat je by ještě nebyl ten největší problém, ale škrobení je jiná, zvlášť když bylo vlhko jako v tropech - i teploty tomu nasvědčovali, na říjen bylo nezvykle mírné počasí.
Příšerná kombinace!! A aby toho nebylo málo, vypínám je na polystyrenovém zvonku ale ten správný, ne moc tlustý ani hubený, tak akorát velký mám jen jeden..
Ale stál při mě asi nějaký patron všech andílků, protože i když jsem je nakonec zčásti fénovala a zčásti sušila v troubě ( mírně zahřáté a vypnuté, samozřejmě!) v pátek večer jsem dodělala posledního a v sobotu putovali všichni do velké krabice, náležitě uspořádání a už jsou v cíli.
UFF!! Příště bych prosila o něco dřív..

21 komentářů:

  1. Ahoj Růženko, jedním slovem ....nádhera Andílci jsou naprosto úžasní. obdivuju Tě, jak si to všechno v tak krátkém čase stihla!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Uháčkovat zvonečky dokážu, ale ti andělíčci už je vyšší třída. Jsou moc krásní     

    OdpovědětVymazat
  3. Andílci - Nááádhera 👍 🤗 🌹🎄

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Alenko, byl to fakt fofr!! Teď jsem si dala pauzu, takže před vánoci budu fofrovat zase   

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Když umíš zvonečky, zvládneš i andílky - konkrétně tyhle jsou háčkované vcelku, takže stačí udělat jen hlavičku a rukávky, pak sukni - zvonek Jestli to chceš zkusit napiš mi na mail a pošlu ti pár návodů   

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Už jsem něco našla na pinterestu, ale i tak moc děkuju

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Ok, ale kdybys potřebovala víš kam se obrátit!   

    OdpovědětVymazat
  8. Růženko, docela jsi mne rozesmála, že jsi ty andílky sušila v troubě, to by mne nenapadlo. Ale jsou nádherní, to já tak krásné nemám. Budu si je muset taky někde najít.

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsou prostě nádherní....to je úzasná práce...no kez bych na tohle mela trpelivost a hlavne teda i talent...

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Normálně je dávám na ústřední topení, ale nebylo ještě zapnuté, měli jsme tu teplo i když bohužel vlhko a spěchalo to Jestli se do nich chceš pustit, mileráda ti pošlu nějaké návody - mám je už v počítači. Stačí napsat sem nebo na mail a můžeš začít. Není to vůbec složité

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Díky za chválu, ale jestli chceš můžeš to zkusit - návod dodám Jde spíš o tu trpělivost, aspoň ze začátku   

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Růženko, když myslíš, že to dám, tak to moc ráda zkusím. Děkuji ti. Přeji dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  13. To je krásy a peče se to v troubě...že Ty se připravuješ na vánoční makronky, ty se také suší     
    Moc se ti povedly, ať dělají radost

    OdpovědětVymazat
  14. Háčkovat umím různé vzory, ale nějak se mi do toho nechce. U mladých dávají na stromeček jedni velké koule, druzí mají od babičky krásně naháčkované zvonečky a různé figurky, u třetích ještě nevím, stromek ještě nestrojili- hlavně kvůli kočikám v bytě a my už také míváme jen malinký na komodě.Ti andílci jsou opravdu krásní, jemní.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:Makronky zrovna ne, tady jim nikdo neholduje - aspoň u mě v rodině Ale andílci uschli úplně perfektně!

    OdpovědětVymazat
  16. [15]:Díky Růži    Já osobně mám stromeček každý pes, jiná ves    Každý rok si říkám že si uháčkuji něco jen pro sebe, ale kdepak.. kovářova kobyla atakdále...   

    OdpovědětVymazat
  17. Růži,ty jsou kouzelníííí !     Máš můj obdiv,za tak krátkou dobu jsi zvládla tolik nádhery

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Díky    Jsou to ty jednodušší typy co se háčkují vcelku, ale stejně to byl fofr!   

    OdpovědětVymazat
  19. Andílci jsou krásní, prosím, můžete mi poslat na meil návody? Krásní jsou z druhého a třetího obrázku. Moc děkuji. Inge

    OdpovědětVymazat
  20. Krádní , mohu také poprosit o návod, děkuji,  Inge

    OdpovědětVymazat