pátek 20. června 2014

Piskotovy kolac s ovocem

Jako zaklad ovocneho kolace jsem tentokrat pouzila piskot - vetsinou delam krehke testo - a osvedcil se mi, lepe se kraji. Upeceny jsem rozkrojila na pulku, takze vznikly kolace dva!
PISKOT:
delala jsem ze 3 celych vajec;
na kazde vejce 30 gr cukru a 40 gr polohrube mouky
citronova kura
vanilka
1 lzicka prasku do peciva
Vejce slehame s cukrem asi 5 minut elektrickym slehacem. Pridame citr.kuru a vanilku.Do mouky prosijeme prasek a vareckou lehce vmichame do testa. Vlejeme do vymazane a vysypane (nebo vylozene pecicim papirem) formy.
Uvarime PUDINK s vanilkovou prichuti.
Upeceny piskot nechame vychladnout a rozkrojime na 2 casti. Mirne potreme merunkovou zavareninou a nalejeme pudink, pulku na kazdou cast piskotu. Zdobime cerstvym ovocem podle vlastni fantazie. Muzeme potrit zelatinou nebo troskou merunkove zavareniny, kterou rozredime teplou vodou.

10 komentářů:

  1. Piskotova mnamka, skvela. Delas mi chute, jeste ze uz je ovoce a muzu ji udelat. Preji ti krasny vikend.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Růženko, nádherný letní zákusek    určitě byl hned pryč   

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Diky Bozenko, taky preji hezky vikend - s mnamkou?   

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Ahoj Ali, udelala jsem dva a opravdu zmizeli    Hezky vikend!!

    OdpovědětVymazat
  5. Růženko tady jsem dlouho nebyla,mám co napravovat a hlavně opsat a udělat dobrůtky,Měj se fajn a krásné sluníčkové dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám Růži na to piškotové těsto, je úplně jednoduché.Zkusím.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Diky - fantazii se meze nekladou   

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Diky, slunicko nam sice zalezlo,ale ono nam to vynahradi
    Moc zdravim!!

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Ahoj Helenko, ja uz ho jinak nedelam - s klasickym piskotem jsem se vetsinou trapila a vysledek nebyl nikdy zaruceny.

    OdpovědětVymazat