neděle 29. dubna 2012

Kočička za oknem

Pro všechny milovníky kočiček :-))
Obrázek je z jednoho anglického časopisu a fotila jsem ještě než byla výšivka v rámku.
Pak obrázek putoval zpět do Anglie, k paní která mi posílala návody a časopisy na vyšívání a hlavně vlastnila černého koucoura který se rád díval z okna!

12 komentářů:

  1. Chce to trpělivost a pak je to moc hezké, že?   

    OdpovědětVymazat
  2. Na to já už špatně vidím, ale stonkový steh ještě zvládnu. Křížek už musím nechat Tobě.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Růženko, zavítala jsem k tobě od Jitky, zvědavá na "mladou" bloggerku, protože jsem zatím potkávala jen ty daleko zkušenější než jsem já (skoro dvouměsíční). Koukám, že ať v Itálii nebo v Česku, máme stejné záliby. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím Růženku a hlásím, že jsem zde poprvé a jak vidím, tak určitě ne naposledy. Začala jsi moc pěkně. I když mně nepřísluší nic hodnotit, protože jsem také začátečnice. Měj se hezky. Janka

    OdpovědětVymazat
  5. Posílám pozdrav od Hradce Králové - asi budu častějším návštěvníkem, máme stejné záliby. kočička na okně se mi líbí, mohla bych poprosit o předlohu nebo o informaci, kde bych ji případně mohla sehnat? Zaujalo mne i vaření, určitě některý z receptů vyzkouším. Přeji hodně inspirace, ať se Vám vše daří a krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Dekuji za pozdrav, navod na kocicku musu zaslat, poslete mi prosim mejl na moji adresu

    OdpovědětVymazat
  7. Růženko zdravím z Mostecka,kočička se povedlo a papání před obrázkem mě docela zaujalo,asi vyzkouším.U Vás je určitě sluníčko,tady se chystá deštík.Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Tady  dnes bylo slunicko, ale na 1.maje pekne lilo, zatimco v Cechach pry byla "Italie"! A na vikend se to ma zase zkazit-jak jinak!

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: ja si zalibu privezla z Cech, tady tomu uz moc nedaji-proto jsem rada, ze si muzu vymenovat nazory a napady diky netu!

    OdpovědětVymazat
  10. it is really very good content and written well. Thanks for this post.

    OdpovědětVymazat
  11. This is great, That's a great website, it really is what I was looking for, thank you for sharing!

    OdpovědětVymazat