pátek 2. dubna 2021

Velikonoční přání

 Hezké a pohodové velikonoční svátky přeje Růžena 🤗




11 komentářů:

  1. Růženko, přeji také krásné Velikonoce, pohodu a zdravi������

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, nápodobně - měj krásné Velikonoce. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. I já přeji krásné svátky velikonoční! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také já Růženko přeji pohodové, ve zdraví prožité velikonoce. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Veselé Velikonoce! Zajímalo by mě, jak se slaví v Itálii? :-) Italštinu se učím už nějakou dobu a překvapilo mě, jak rozdílné jsou v Itálii Vánoce. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Růženko taky Ti přeju hezké Velikonoce, teď už jejich zbytek a hodně klidu, pohody a zdraví. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Růženko, také přeji krásné jarní dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Růženko, já už mohu jen popřát krásné a pohodové posváteční dny. 🍀💓
    Byla jsem bez internetu.

    OdpovědětVymazat
  9. Svátky už jsou minulostí,ale přeji Ti nádherné sluníčkové dny
    Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Ne ne, děkuji za optání! Jen nějak nemám inspiraci 😊 Teď začíná být hezky tak jsem i víc venku . Moc zdravím 🤗

      Vymazat