pátek 21. října 2016

..a už je to zas tady..

O čem je řeč? No přeci o vánocích!! Podle počasí se to ještě nezdá, ale za 2 měsíce budeme sprintovat jako každý rok - hlavně ty z nás, co něco tvoří vlastníma rukama. Znáte to - na poslední chvíli se někdo ozve že potřebuje andílky, kouličky, zvonečky .. Nebo si vzpomeneme že nemáme dárek pro někoho koho vidíme právě jen o svátcích atd. atd.
Každý rok všechny eventuální "zákazníky" upozorňuji, aby své požadavky vznesli včas, ale pokaždé se nějaká přepadovka najde. Anebo, abych byla úplně upřímná, řeknou mi to včas, jenže přes léto se tady opravdu pracovat v křesle moc nedá, je velké teplo, chodí se víc ven a vůbec nic nenasvědčuje tomu, že by za pár měsíců měly přijít svátky zimy.
Takže jsem teď trochu fofrovala, protože pár kouliček muselo jít na export a muselo být z čeho vybírat. Nakonec odjely skoro všechny :-))
Ale zanedbala jsem andílky, o které je zde pořád zájem a musím jich do konce října "umotat" alespoň osm ale raději deset..
Veselé Vánoce vám zatím přát nebudu, ale úspěšné tvoření ano Usmívající se

24 komentářů:

  1. Jéje, před chvílí jsem taky viděla přípravu na Vánoce na jiném blogu, včera jsem meditovala, jak to letos zvládnu ozdobit (myslím byt) a ještě ani nic netvořím, Budu muset jít do sebe, ale napřed musím moc pochválit tu tvoji krásu! Super!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Růženko, kouličky jsou nádherný    Jsi šikulka. Pomalu už taky přemýšlím o vánocích, ono to strašně rychle uteče...

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Díky    Já už léta fofruju na poslední chvíli a pokaždé si říkám, že to bylo naposled a začnu s přípravou hned po dovolené Ale skutek utek..   

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: A jak!! Už se léta chystám na vánoční trhy, tady jsou krásné třeba v severní Itálii, ale ještě se mi to nepodařilo   

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné....já už se toho času nemůžu dočkat, protože našeho malého to budou uplně první vánoce! Jinak já teda na tohle tvoření nemám vůbec trpělivost, takže já to upřímně obdivuji...

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, moc krásné, jako všechno, co ty vytvoříš. Máš pravdu, Vánoce tu budou za chvíli. Ráda si procházím vánoční trhy a když pod nohama křupe sníh, to miluju.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné vánoční ozdobičky, mrkla jsem na pár vánočních blogů i na vánoční obrázky, protože se moc těším. Ale tyhle ozdobičky jsou úžasný.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou kouzelné, ty bych chtěla mít na stromečku. Parádní prácička

    OdpovědětVymazat
  9. Super tvoření, budu se opakovat jako každý rok, ale jsi šikulka!

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné kouličky.....
    Mě se zdá, že ten rok utekl nějak moooooc rychle.

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Tak to budete mít krásné vánoce a nejhezčí dárek jste si už dali!   

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Díky! O sněhu si můžu nechat leda zdát i když.. pamatuji jeden rok kdy jsme nečekanou sněhovou nadílku měli skoro na vánoce - předběhla se jen o týden   

    OdpovědětVymazat
  13. [7]:Děkuji Taky už se pídím po všem vánočním, i když letos zůstanu u tradičních andílků a kouliček

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Taky bych je chtěla mít na stromečku    Je to s podivem, ale skoro všechno rozdám a pro mě mám spíš jen to co se moc nepovedlo

    OdpovědětVymazat
  15. [9]: Díky a musím ti říct že u tebe jsem se hodně inspirovala    Ještě máš na tvoření čas?   

    OdpovědětVymazat
  16. [10]:A jak..    Tady se říká : ..ale hlavně aby utíkali dál!   

    OdpovědětVymazat
  17. Ruženko, jsi šikulka. Takové nádherné dárečky potěší.   

    OdpovědětVymazat
  18. [17]:Díky Ivo! Potěšili, potěšili..   

    OdpovědětVymazat
  19. Kouličky, kouličky...kdopak vám dal hlas      ...proboha živého, za chvíli advent a další rok pryč...pěkně tvoříš, ale kotlety mám od Tebe raději     

    OdpovědětVymazat
  20. [19]:     
    Že zrovna kotlety - spíš bych hádala na nějaké nudle!!    Neboj, dočkáš se, už mám něco v plánu   

    OdpovědětVymazat
  21. Růženko,to je náááádhera Jsi šikovná a celkem v předstihu Já už jsem s dcerou taky plánovala,jestli budeme tvořit a co to bude atd. Ona už si dělá svoje a já pokud stihnu polovinu z toho,co mám v plánu,budu ráda velice Poslední dva roky jsem šidila perníčky ,ale letos bych to chtěla napravit,vnouček už má dva roky,tak i kvůli němu,za pár roků už bude se mnou zdobit
    Růži,jsi moc šikovná,kouličky máš parádní a těším se na tvé andílky Měj se hezky Alena

    OdpovědětVymazat
  22. [21]:Ahoj Alenko a díky! Já se zas těším na perníčky, zkoušela jsem je zdobit ale nějak mi to nejde, chce to asi cvik Jenže tady jim zas tolik  neholdují a kdo by ty špatně zdobené jedl??   

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné ozdoby. Říká se, že kovářova kobyla chodí bosa a ty to dokazuješ tím, že všechno rozdáš. Doufám, že jste po zemětřasu v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  24. [23]:Dík za optání, tohle zemětřesení jsme necítili (ale den předtím bylo slabé i tady blízko nás) protože jsme zrovna byli ve vlaku z Říma kde to ale pocítili velmi zřetelně. Je až s podivem že nebyli žádné oběti, asi i proto že po prvním otřesu všichni vyběhli ven a až ten druhý byl silnější. Jen jeden člověk to odnesl infarktem. Co se týče mě, jsem spíš ševcova žena která chodí taky bosa jako ta kobyla - manžel pracoval léta s obuví

    OdpovědětVymazat