středa 13. listopadu 2013

Příprava na Vánoce

I když tomu místní teplý podzim moc nenasvědčuje, ani ne za měsíc a půl tady màme VÁNOCE!
A jako vždy jsem si říkala,že začnu s háčkováním brzy, abych už v listopadu měla vše hotové...a jako vždy...ale to určitě znáte!
Podařilo se mi ale uháčkovat nového andílka - inspiraci mám od Zdišky, na jejím blogu jsou překrásné originály..Já si ho trochu upravila, je to první víceméně PODAŘENÝ exemplář. Na víc jsem se zatím nezmohla - ale nevzdávám to :-))


12 komentářů:

  1. Moc pěkná příprava na Vánoce

    OdpovědětVymazat
  2. Ruži,moc se ti povedl.Jdu se podívat k Zdišce.

    OdpovědětVymazat
  3. Andílek je moc hezký, jsi moc šikovná, pá.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Růženko, andělíček je parádní    Krásně nazdobený   

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Diky, podivej se na jeji blog, stoji za to!

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Diky, divala jsem se na blog, mas MOC krasne patchworkove ozdoby!! Me porad nejak nejdou ...

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Ahoj Ali, diky, moc zdravim!!

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Ahoj Bozenko, cekam na toho tveho )

    OdpovědětVymazat
  9. Ten je kouzelný !!! Moc se povedl ! Jsem na tom s časem a s tvorbou na vánoce úplně stejně
    A to jsem si říkala, že pro jistotu začnu už v létě...a dopadlo to jako každý rok

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Diky, divala jsem se na tvuj blog, jsou tam nadherne dorty - to zavidim )

    OdpovědětVymazat